حضور شرکت های ایرانی در دوران پساتحریم در بازار بین المللی نیاز به آمادگی و دانش صادرات دارد. کنفرانس صادرکنندگان ایران ۱۳۹۵ با تمرکز بر پتانسیل های صادرات شرکت های ایرانی تجارت و توسعه روابط تجاری با کشورهای هدف، در شرایط کنونی اقتصاد ایران بسیار حائز اهمیت است. در این راستا پس از برگزاری موفق کنفرانس صادرکنندگان ایران با محوریت توسعه صادرات به کشورهای همسایه و جاده ابریشم در تاریخ ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۴، کنفرانس صادرکنندگان ایران-ترکیه با همکاری شورای مشترک بازرگانی ایران و ترکیه و با حضور روسای شورای مشترک بازرگانی ایران و ترکیه، رایزنان بازرگانی این کشور و مدیران و فعالان صادراتی در تاریخ ۶ خردادماه ۱۳۹۵ در محل سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار می گردد
محورهای کنفرانس صادرکنندگان ایران
معرفی کشور ترکیه به عنوان مقصد صادراتی روابط تجاری ایران و ترکیه مشکلات صادرکنندگان ایرانی در ترکیه چگونه شرکت های SME ایرانی میتوانند برای ورود به بازارهای بین المللی از اینترنت بهره ببرند روابط بانکی ایران و ترکیه اعتبارسنجی خریداران خارجی و ارزیابی ریسک های موجود در کشور ترکیه راهکارهای کاهش هزینه های حمل و نقل به ترکیه بررسی ظرفیت های صادراتی به ترکیه نقش نخبگان و پژوهشگران جوان در شکوفایی اقتصاد بین المللی حمل و نقل، گمرک، مناطق آزاد سرمایه گذاری خارجی، بررسی صادرات مجدد Re-exportation
|